This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

yahooooooo....sukanya.............


dah lama dah aku mencari...baru kini aku dapat.....hahahahaha
rasanya dah lama tak update blog ni...sbbnya cari tak jumpa...boleh lak terlupa address apa....lupa password....but hari ni tetiba saja teringat nak cari lagi sekali...alhamdulillah jumpa jugak akhirnya...

terima kasih ye cik ayu sbb ajarkan saya banyak benda hari ni pasal blog ni...almaklumlah saya budak baru belajar....senang cakap rabun IT..... lepas ni kena ajar lagi tau....

lepas ni boleh lah luahkan segala rasa yang nak diluahkan kat dlm ni hah....
dapat jumpa ajer blog ni terus ada semangat nak buat kerja...pelikkan ????

3 comments:

Ayu Yusoff said...

berkongsi ilmu...berkongsi minat..hehehe...(cantik plak template ni...)..he..rajin2 la update tau..dah berlapok...(tak yh g kursus pn blih bt blog kan..tahniah2

jajune said...

a'aa kan ayu...mcm org lain tu kena g kursus kan...hehehehe...saya suka laha ayat biar pecah diperut..jgn pecah dimulut.....byk maknanya....

Anonymous said...

kak jah,
Boleh jadi eh t'lupe adress blog sendiri..??
Lawak betul laa....

Btw, Nice blog kak.
Dtg intai2 jap... hehe=)